Nog 1 keer Belgie!

Annick wist het heel mooi te verwoorden op FB:
een bewogen bezoek met de nodige ambiance en avonturen!
Dus nog maar een keer een blogje over het afgelopen weekend en als je genoeg gelezen hebt over ons weekend dan zit er rechtsboven in je scherm een kruisje en klikkerdeklik op het kruisje en weg ben ik!



Ah gezellig je bent er nog, daar gaan we:
wist je dat de dochter van Annick heel mooi piano kan spelen,
nogmaals dank je wel Bo!
Sommige van ons een nachtelijk ritje achter de rug hebben
door een pikdonker Belgie
over hele hele maar dan ook echt hele smalle weggetjes. 
Er Hollanders waren die dachten dat het 's nachts gesneeuwd had!
Dat ik bewondering heb voor de man van Annick,
die zat de gehele vrijdagavond met
een stel lachende, kwebbelende vrouwen in zijn woonkamer 
en voor de man van Caroline die op zaterdag op zoek kon naar een broodjeswinkel die wel open was!
Tijdens de lunchpauze zijn Brigtte en ik even naar buiten zijn geweest
en heb ik oa. de volgende foto's gemaakt:
En hoewel ik nog steeds stapel ben op mijn eigen Ad (dag schatje!) begin ik steeds meer te begrijpen wat Cheyenne zo aantrekkelijk vind aan Belgische mannen, want die politieagent was toch wel heel leuk met zijn brede schouderpartij en eh zeg maar hele mooie achterkant.

Lieve mensen in Belgie, 
nogmaals dank jullie wel voor een waanzinnig leuk weekend
en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen Annemarie,
    prachtig, hoe mooi jij de dingen kunt opschrijven. Wel spijtig dat er geen foto van het agentje bij zit. 't was inderdaad heel gezellig.
    Bedankt,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Caroline,

    Dank je wel! Ik baal daar nog steeds van dat mijn camera bij Annick thuis lag. Maar goed ik heb een goed geheugen dus dat scheelt!;-)
    Groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen