Koninginnedag 2011

ging ik op kraamvisite..

bakte een chocoladecake....

keek ik af en toe naar de tv....

aten we met de lunch broodje makreel...

zat ik met Cheyenne in de scrap/tuinkamer.......

terwijl Ad de tuindeuren schuurde.....

was het de bedoeling dat we zouden gaan bbq'en maar uiteindelijk heb ik het in grillpan gegooid...



liepen Cheyenne en ik na het eten nog richting de Atlas en het Europapark....

om langs school terug te lopen!
(toch wel saai om zo zonder kinderen te zien)

1 opmerking:

  1. amai wat een leuke dag!
    mooi met al die foto's. Zag er gezellig, lekker en leuk uit. Hier had ik een heel drukke dag, met leuk en minder leuke activiteiten (begravenis en communieviering, verjaardag van zoon en een maigraine aanval)
    Ja hier hebben wij dan ook geen koninginnedag hé. groetjes Annick

    BeantwoordenVerwijderen