Take Off......... de musical.

Tijdens het rommelen in een la kwam ik dit tegen:
Leuk he, de musical van grp 8b waar Cheyenne in meespeelde.
Het verhaal gaat over:
De cast:
en gezien wie erbij regie staat??
(tja leerkrachten hebben het zo druk dus de ouders mogen het zeg maar opknappen)
Naast het script, de email wisseling en het programmaboekje vond ik ook nog een rommetje met daarop 544 foto's van de repetities, de generale en de uitvoering zelf maar ook foto's van backstage en zoals het een goede scrapper betaamt detailfoto's. Vanmiddag heb ik ze uitgezocht en gecropt/bewerkt.
 Als het een beetje meezit liggen de foto's deze week nog op de mat!

Deze wilde ik jullie alvast niet onthouden:
Eens kijken wie van jullie Cheyenne er tussen uitpikt! ;-))

5 opmerkingen:

  1. leuk om zo onverwachts die herinneringen op te kunnen halen.

    het is moeilijk te zien waar Cheyenne zit maar ik gok in het midden met wit shirt en witte schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry verkeerd gegokt, maar je bent wel in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, die oude foto's. Volgens mij heeft Cheyenne het groene shirt aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry Esther dat is ze ook niet.

    Cheyenne is degene met de witte blouse en het zwarte vestje.

    BeantwoordenVerwijderen