Wat een week!

Pfft, het was weer een week die je niet gauw vergeet, een combinatie van irritatie, berusting, meligheid, serieuze zaken, periode afsluiten en een nieuwe ingaan, je te pletter schrikken, complexe muziek, 
gekwetst worden en verwondering.

En dan aan het eind van de week een bezoek aan iemand waar je jezelf kunt zijn. Die niks vraagt als er een traan over je wang rolt, waar je chocola kunt eten zonder dat er wordt gezeurt, waar de gesprekken het ene moment nergens over gaan en het volgende moment diepgaand zijn. 
Waar het zo stil is zonder M omdat hij in het U-huis logeert. 
En waar tegenwoordig een minimens woont die zich alleen nog maar druk maakt als hij honger heeft!

Deze week in beeld:

je te pletter schrikken.
complexe muziek.
(dit is echt niet mijn ding maar wel die van Ad, dus die was gisteravond in Ahoy met GJ)
geen gezeur chocola! ;-)

verwondering.




4 opmerkingen:

  1. Zo dat is nog eens een drukke week, hopelijk wordt het nu wat rustiger.

    CD meenemen eind van de maand voor in de auto (hihihihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh ik heb een Rush verbod in mijn auto! Weet je wel hoe hard dat schrikken is als je je auto start en je cd speler keihard begint te spelen.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihihi, ja dat heb ik hier ook wel eens gehoord dat ik er maar naar moet luisteren als ik alleen op pad ga. Jammer hoor! Heb nog wel iets anders wat er op lijkt......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nuh, laat maar dat hebben we hier ook! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen