Een blogje over....

boeken en muziek.
Want als er iets is hier in huis waar we veel van hebben dan zijn het wel boeken en muziek.

van jeugdsentiment:
tot de nieuwste aanschaffen
(Ad)
(Cheyenne)

En dan de muziek van klassiek tot Nederpop het is aanwezig. 
Op cd, dvd en zelfs muziekcassette's.
Tussen de cassettebandjes zitten echt collectorsitems, 
zoals de opnames die gemaakt zijn van mijn collega's en mij.
Kinderliedjes die werden gebruikt voor een peutertaalproject in Den Haag.
(neem gerust van mij aan: ik en zingen slechte combinatie ;-))
En dan het bandje waarop Cheyenne zingt als klein meisje zoo schattig!

We kunnen niet alle muziekkeuzes van elkaar waarderen dus lang leve de koptelefoons en ipods!
Luister en oordeel zelf want dit is er dus een wat ik mooi vind en de rest wat minder ;-)

2 opmerkingen:

  1. Oew! Dat nieuwe boek van Cheyenne is prachtig! Komt alleen wat traag op gang...maar heel mooi boek! Als ze van dat soort dingen houdt moet ze "betoverd" en "vervloekt" overigens ook echt gaan lezen! Dat zijn nu MIJN 2 lievelingsboeken! (Daarom staan die naast mijn DVD's en CD's en tussen mijn jochies in boven mijn bed!) Ook in dezelfde stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, jouw jochies verkeren in goed gezelschap! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen