Geduld is een ........

gisterochtend was ik hier:
niet voor mezelf maar als gezelschap voor mijn moeder.
Voor degene onder ons die er niet bekend mee zijn, ze moest naar de oogarts.
En naar de oogarts betekend dus eindeloos wachten totdat je aan de beurt bent, dan naar de assistente,
terug de wachtkamer in en dan maar weer eindeloos wachten
tot je aan de beurt bent bij de oogarts herself!
Halverwege het wachten ben ik een poosje naar buiten gegaan
want als ik ergens niet tegen kan is het wachten!!


Tijdens het rondslenteren voor het ziekenhuis heb ik de volgende foto's gemaakt:




Speciaal voor Walter:
(echt Walter als je er lang naar kijkt dan ga je toch echt wel twijfelen!!)


En is de herfst dan toch al begonnen:

Uiteindelijk viel het wachten nog mee, het spreekuur liep maar 50 minuten uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen