Op zoek naar....

naar een nieuwe tas.

 zo eentje waar je je halve huishouding in mee kunt slepen.
Zo eentje waar ik mijn camera kan invoeren zonder dat ik ook nog eens mijn camera tas hoef mee te nemen.
Zo eentje dat als iemand zegt ik heb dit of dat nodig dat je het tevoorschijn kunt halen.

Zoiets als dit:
Oke, ik hoef er geen kapstok mee in te vervoeren maar dit model komt in de richting wat ik zocht!

Afgelopen vrijdag was ik in Breda en daar in een heel klein winkeltje zag ik 'm staan, 
de tas waar ik naar op zoek was!
En ik heb getwijfeld, heel erg getwijfeld zo erg getwijfeld of ik het wel of niet zou doen
dat ik ondertussen nog een jurk, vestje en een rok kocht.
Ging lunchen, nog wat ging drinken en toen besloten om toch nog maar
terug te gaan om te kijken of hij echt zo leuk was als ik dacht.
Stiekem hoopte ik dat hij ondertussen verkocht zou zijn zodat ik geen keuze hoefde te maken.


Maar goed, hij stond er nog en ik ben gezwicht:
Dit is 'm dus, knalrood met roze en groot!
Mijn hele huishouden en camera passen erin...
En kijk het borduursel is het niet VER-SCHRIK-KE-LIJK truttig!

Dus als je binnenkort ergens in Nederland of Belgie een vrouw tegenkomt,
die niet zo groot is en loopt te zeulen met een veel te grote tas,
dan ben ik het waarschijnlijk! ;-)


2 opmerkingen:

  1. Hij is ook wel erg leuk hoor, en dat borduursel past gewoon bij je (niet dat je truttig bent hoor :-)
    maar het feit dat je altijd borduurt op je lootjes!)

    BeantwoordenVerwijderen