Project Life and Week in the Life.

Sinds enkele maanden loopt Cheyenne al rond met het idee om te starten met Project Life.
Maar ja hoe begin je en wat wil je vertellen door middel van foto's en journaling. Hou je het echt bij het dagelijkse leven of ga je dieper op zaken in. Een groot struikelblok is toch wel ga ik het volhouden of haak ik na een maand ofzo al af. Ik hoorde het aan en deed er eigenlijk niks mee, zelf ben ik voor het 2e jaar al bezig met Project 12 en dat vond ik eigenlijk wel genoeg. Op de diverse blogs en fora kwam ik de afgelopen dagen berichten tegen van scrappers die mee hadden gedaan aan Week in the Life. Zonder dat Cheyenne het wist ben ik me hier in gaan verdiepen zowel in Project Life als in Week in the Life. 
En ik begon het idee steeds leuker te vinden!

Dus vanochtend zijn we begonnen met het uitkiezen van hoezen, papier en kaft.
We hebben pagina's voorbereid zodat er alleen nog foto's en journaling op/in moeten.
Wanneer we gaan beginnen dat weten we nog niet, het zou zomaar morgen of overmorgen kunnen zijn,
misschien wordt het pas het eind van de maand we zien het wel.
In ieder geval zijn de batterijen van de compact camera's opgeladen en kunnen die de tas in.

Daarnaast zijn we nog aan het brainstormen over hoe we het op het www gaan zetten.
Ik ga in ieder geval mijn blog aanpassen met een extra tabblad.
Hoe Cheyenne het gaat doen daar is ze nog niet uit, een eigen blog heeft ze niet meer, 
ze twijfelt of ze een nieuwe gaat aanmaken of toch op mijn blog op een eigen tabblad.
Dus nog genoeg om over na te denken......

A4 insteekhoezen, 9 pocket insteekhoezen, fotopockets
en enveloppen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen