Toerist in eigen land........

Soms heb je het gewoon even nodig, er even tussenuit!
Je trekt de voordeur achter je dicht terwijl de troep van het klussen door het hele huis verspreid ligt, 
even los komen van alle serieuze zaken van het leven, gewoon rondslenteren en cultuur snuiven.



Je stapt met zijn allen in de auto en dan met een kleine omweg
en een tochtje met Cheyenne's favoriete vervoersmiddel
kom je op de plaats van bestemming.
Hier dus:


Je weet wel waar de 1 april grap zijn oorsprong vond.
 

Ik een vlaag van verstandsverbijstering had:


Deze kerktoren heb ik dus met Ad en GJ beklommen
318 treden,
ik bedoel dus 
318 treden

en dat ziet er dus zo uit:


Maar als je boven, en zeg maar uitgehijgd cq uitgerust bent 
dan weet je dat het het allemaal waard was.
Het uitzicht is adembenemend:




HET bewijs dat ik dus boven ben geweest
en ook niet geheel onbelangrijk 1 foto waar ik op sta. ;-)


 ZIJ waren veel verstandiger, 
ZIJ hadden geen vlaag van verstandsverbijstering!
ZIJ bleven beneden en bekeken een expositie over trouwen en trouwjurken.



De rest van de middag hebben we rondgeslenterd in Brielle.
Hele oude scheve huisjes gezien, de wallen beklommen,
geshopt, ijsjes gegeten en genoten van het zonnetje.


En als je 4 maanden bent kan al die cultuur je zeg maar nog gestolen worden.
Het duurt tenslotte nog zo'n 3 jaar en 8 maanden voor je naar school gaat.


Nee je houdt je bezig met veel belangrijkere zaken in het leven:



En als ze dan ook nog tijd maken om met je te spelen en de
Trap-niet-op-de-kabouters-dans voor je te zingen
kan ook jouw dag niet meer stuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten