Antwerpen..... alweer ja!

Wij komen minmaal 1 keer per maand in Antwerpen. Nee het is echt niet zover als je denkt, sterker nog gisteren heb ik er 1,5 uur over gedaan om Cheyenne naar school  te brengen en mijn moeder op te halen normaal gesproken een stukje van een kwartier maar gisteren stond het helemaal vast in Alphen, dat was dus net zolang als dat we erover doen om naar Antwerpen te rijden. Maar terugkomend op Antwerpen na al die keren was ik wel klaar met foto's maken tot ik in gesprek raakte met iemand die met hele leuke suggesties kwam: putdeksels, afvalbakken, straatnaambordjes, huisnummers, voordeuren en zo ging hij wel even door. Dus driemaal raden wat ik/we deze keer hebben gefotografeerd! ;-)












Voor de oplettende onder ons: de foto's staan dus door elkaar, ik heb ruzie met Picasa en krijg de foto's niet in volgorde van de route die we hebben gelopen. Maar ach het gaat om het idee. ;-)

Aan het eind van de middag zijn we naar de Schelde gelopen en op de terugweg naar beneden zag ik dit:

Niets meer aan toevoegen dacht ik zo!! :-))

6 opmerkingen:

  1. Kammenstraat!!! Daar zit mijn favoriete schoenenwinkel! Maar eh... vertel eens: waar kan ik dat tentje vinden met die mooie tegelvloer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marsha,
    ga het voor je opzoeken en dan mail ik je het door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zo'n fotoserie....erg goed gelukt ook bij je!

    Waarom ga je zo vaak naar Antwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, zo'n fotoserie....erg goed gelukt ook bij je!

    Waarom ga je zo vaak naar Antwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Repel,

    dank je wel!

    Op de een of andere manier voelt het als thuis komen. Het leven is er een stuk relaxter als hier. Ook al is het heel erg druk op de Meir dan nog is het niet zo beklemmend als dat je gaat winkelen in Den Haag of Rotterdam. Dus we gaan er vaak winkelen, theater bezoeken, soms overnachten maar vaak gewoon even heen en weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar is Antwerpen inderdaad buitengewoon geschikt voor. Ik ben er ook vaak geweest, maar dat kwam omdat mijn zoon daar studeerde. Maar de smaak hadden we te pakken. 6 jaar geleden zijn we er nog eens met de hele aanhang geweest en ook naar Brugge. We hadden wat te vieren.Daar heb ik ook nog hele leuke foto's van. Alle kleinkinderen hadden een fototoestel gekregen. Ik maakte dus foto's van fotograferende kleinkinderen.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen