Het is soms best lastig....

om je blog bij te houden!

Dan is het druk, druk, druk....

En dan zijn er van die dingen waar je voor je het weet 

alweer ja op hebt gezegd terwijl je het al zo druk hebt!

Nee leren zeggen blijft lastig....

Op scrapgebied valt er weinig te plaatsen op het moment:

voorbereiding albumtrack maar ja dat kan niet het www op.

TOM ah ik loop 2 weken achter dus....

Project 12 foto's zijn gecropt maar moeten nog geupload worden

Daarnaast wordt er hard gewerkt aan een aantal kadootjes
door Cheyenne en af en toe help ik daarbij.
(tja die komen dan weer op haar blog)

En dan kom je via via aan hele gave foto's.
Nee niet voor mij maar voor Cheyenne.
Ze zijn nu bijna allemaal gecropt en dan alleen nog maar uploaden....

Kortom:

geen fotoblogje,

geen scrapblogje,

maar een blogje met tekst

en voor de gezelligheid een filmpje:


2 opmerkingen:

  1. Dit is een leuk blogje! Leuk om op zo'n manier te laten weten dat je druk bent, waarmee je druk bent en waarom je je blog zo slecht hebt bijgehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,precies, Cheyenne. Dat dacht ik ook al. Op die manier druk zijn, dat vergt pas tijd. Maar je Ma heeft het leuk omkleedt.En ik heb er smakelijk om kunnen lachen.
    Groetjes
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen