In de herkansing: project 12!!

Ik heb geen idee waar ik met mijn hoofd heb gezeten de afgelopen tijd, het was druk, erg druk.
Werken, vergaderen, nog meer vergaderen, een opening, een buurtbbq, tandartsbezoek nummer zoveel,
oja tussendoor ook nog jarig, nog meer werken, Cheyenne heen en weer brengen naar school ( jaja is tijdelijk!), adminstratie wegwerken, zeg maar gerust heel veel adminstratie wegwerken, het huishouden en tussen alles door af en toe een rustmomentje voor mezelf!
Even met papier, foto's, inkt enz aan de slag. En daar ging het mis:
zette ik vorige week project 12 hier neer terwijl het nog helemaal niet klaar was, niet geinkt en geen randen geborduurd.
Dus de afgelopen dagen ben ik bezig geweest met alsnog de afwerking van project 12 augustus.
Hierbij het resultaat geinkt en geborduurd en de poppetjes op de foto nog steeds verborgen maar dit keer wel zo dat je nog iets ziet!


En dan nog iets bijzonders: de pop die je op de onderste foto (rechtsonder) ziet is helemaal handgemaakt door degene die 'm vasthoudt. Het is Herbert uit de musical Dans der Vampieren en ze heeft 'm aan de hand van foto's nagemaakt.
Ik vind dit zo ongelooflijk bijzonder en knap! Petje af want ik doe dit dus echt niet na!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen