Antwerpen, wist je dat...

ik mijn broer tegen kwam op de Meir...

als er ergens heel veel herrie is, het meestal Hollanders zijn...

ze veel te leuke spullen verkopen bij de Disney Store...

de tip van Marsha over de schoenenwinkel in de Kammenstraat
 een hele goede is! (wat een leuke schoenen en laarzen)

sommige Hollanders echt vieze eters zijn:
een bruine boterham met daar op boter, een plak kaas, aardbeienjam,
een hardgekookt ei en zout. (mijn eetlust was bij het zien hiervan echt verdwenen)

Ad een kortere weg wist waardoor we door een of ander luguber straatje liepen...

Cheyenne en ik heeeell goed ons lachen in kunnen houden (not!)

er jongetjes zijn die op zondag naar school gaan...

en dat die aandoenlijk uitziende jongetjes met hun pijpekrulletjes,
elkaar nog net niet de hersenen in slaan op het schoolplein!

de zon alles in een zachtoranje tint zette...
Ad en ik hier weer gingen lunchen...
de vis op mijn broodje net zo lekker is als die in Scheveningen...
het Cheyenne wel lukte om het Centraal station bij avond op de foto te zetten...
we in de Kathedraal hebben rondgelopen en
dat je daar mag fotograferen zolang je maar niet flitst...
en iedereen daar de pracht en praal fotografeert...
en ik...
ik fotografeerde dit...



;-)

3 opmerkingen:

  1. Een fantastische stad hè? Daar ben ik ook vaak geweest. Maar mijn foto's zijn absoluut anders. Deze zijn geweldig.De foto's in de kerk zijn vooral humoristisch. Pracht en praal kennen we wel.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen