De angst overwonnen!

Ik ben bang voor de behandelingen bij de tandarts,
zo bang dat ik al een poosje niet was geweest.
Maar de grens was bereikt en ik kon het echt niet langer meer uitstellen
 dus ik heb mezelf bij elkaar geveegd en ben gegaan.

En nu na:

1 jaar, 3 maanden en 14 dagen,

18 behandelingen,

Twee keer een bloedbad tijdens het trekken,

Hechtingen die er niet uit wilde groeien of juist te snel loslieten,

Drie keer een afspraak met zoveel verdoving dat mijn onder of bovenkaak werd uitgeschakeld,

Ontelbare paracetamol te hebben geslikt,

Een verstandskies die opzij groeit ipv omhoog maar die toch mag blijven zitten,

Durf ik nu toch wel te zeggen dat ik de angst voor de tandarts heb overwonnen,
oké leuk zal het nooit worden maar niet meer gaan dat is er niet meer bij!

Oja, dat ik de rest van mijn leven 6 keer per dag mijn tanden moet poetsen dat neem ik voor lief! ;-)

5 opmerkingen:

  1. en nu mag je eindelijk weer lachen!
    Petje af voor zo'n lange (en pijnlijke) behandeling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Annemarie, dat het erop zit. Ik ging iedere 3 maanden naar de tandarts maar het was altijd prijs. Lekker poetsen, dan mag je de volgende keer misschien zo weer naar buiten lopen.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun jij even trots zijn op jezelf. Zou best willen dat ik ook zo ver was.

    BeantwoordenVerwijderen