Mijn plekje delen...

Toen we in 2006 in ons huidige huis gingen wonen wisten we niet goed wat de functie van de tuinkamer zou worden. Als 1e was het een opslag voor alle verhuisdozen, toen die eenmaal waren uitgepakt werd het een werkkamer. In de loop van 2007 werd het een muziekkamer maar het bleven ongebruikte woonmeters. Nu was ik het van beneden naar boven lopen met mijn scrapspullen helemaal zat dus werd het een plek voor mij om te scrappen. Vanaf die tijd werd het echt mijn plekje in huis, hier breng ik heel wat uurtjes door per week. Maar niet alleen om te scrappen, het is ook een plek geworden waar ik thuiswerk en in de zomer eten we er vaak. Sinds iets meer dan een jaar moet ik mijn plekje delen met Cheyenne. In 1e instantie kwam ze er vaak bijzitten en zat dan vaak met de laptop daar. Maar ze begon het scrappen te ontdekken en steeds vaker zitten we daar samen te scrappen. Mijn plekje is ons plekje geworden!

3 opmerkingen:

  1. Lekker toch, dat je samen kunt knutselen! Debbie zit nu ook bij mij op de kamer! (enige nadeel is dat ze ook mijn spullen gebruikt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke leuk en het gebruik van mijn spullen klinkt heel herkenbaar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat waardevol, zo'n plekje voor twee.

    BeantwoordenVerwijderen