Voorbeeldgedrag! ;-)

Als je je dochter probeert mee te geven dat je van elke dag moet genieten
 en er alles moet uithalen wat er inzit dan is het toch het minste
wat je kunt doen zelf ook zo te leven.

Dan ineens gebeurt er wat en realiseer je je dat je op het moment
 met heel veel bezig bent, zoveel dat je vergeet te genieten van elke dag!
(tja slecht voorbeeldgedrag! ;-))

Zo’n moment waarop je jezelf wel voor je kop kunt slaan
 dat je met diezelfde dochter naar het theater bent geweest
 en niets ervan hebt vastgelegd.
Geen foto met die idiote 3d bril op je neus in de zaal.
En dan dat moment na afloop dat er iets gebeurde en
het gezicht dat Cheyenne erbij trok te grappig was voor woorden.
Of het moment dat ik ruzie had met de betaalautomaat in de parkeergarage.
Nog harder heb ik gebaald dat mijn compact camera gewoon in mijn tas zat
 en ik er gewoon niet aan heb gedacht om ‘m te pakken.

Maar goed ik kan dan wel blijven balen, gebeurt is gebeurt
en we kunnen het niet meer overdoen!

Dus heb ik met mezelf afgesproken dat ik meer ga letten op
de kleine momenten in het leven en de tijd even neem om ze vast te leggen!
Hieronder een impressie van afgelopen week:

Cheyenne's ontbijt.
Thee in het gemeentehuis!
Ramen gemeentehuis.
Actiefoto! ;-)
Goed excuus!
Je bent nooit te oud voor een kadootje in je schoen!

Tostie oude kaas.
Op verzoek van de "Sint".
Boodschappenlijstje kerstborrel.
De Bloemen. ;-)
 
Tja...

4 opmerkingen:

  1. Hier past maar een quote bij: enjoy life moments

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn in elk geval leuke foto's dus je hebt het weer helemaal goed gemaakt, de boog kan ook niet altijd gespannen staan.
    Weet sint ook waar die gave schoonkadootjes vandaan komen.?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els, de schoenkadootjes heb ik bij Haasbeek in de Herenhof gekocht. Dat is een boek en kantoorwinkel. De armbandjes zijn van het merk MI&JOE.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Annemarie, ga ik een keer kijken, vind ze erg leuk. Ook voor andere gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen