Hij/Zij album.

Zo het is hier een poosje stil geweest, niet omdat ik niks te melden had maar druk,druk,druk....
Slecht excuus maar ja soms lopen dingen anders dan dat je denkt.
Het scrappen heeft in ieder geval niet stilgelegen. Een van de dingen waarmee ik ben gestart is een Hij/Zij album.
Lekker kneuterig maar wel leuk voor als we "oud" zijn.
Eens kijken of we dan nog steeds dezelfde dingen, leuk of lekker of belangrijk vinden.
De voorstelpagina en de 1e pagina zijn nog niet klaar (foto's ontbreken nog) maar ik kan al wel wat laten zien.




3 opmerkingen:

  1. Wow wat gaaf allemaal en zo leuk dat je de opdrachten daarvoor gebruikt toppie hoor.
    En je jaaroverzicht vind ik ook heel mooi geworden.
    Dat is echt een super herinnering voor later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee weer. En dat gaat allemaal maar door bij jou.
    Als je oud bent, volgens mij blijf jij altijd jong, dan kijk je heel anders tegen dit boek aan.

    BeantwoordenVerwijderen