Project Life 2012 Cheyenne.


Lang heb ik getwijfeld over Project Life en nog langer in welke vorm ik 'm zou doen.
Over het hele gezin of toch alleen maar over Cheyenne. Het probleem is namelijk de journaling, ik heb daar moeite mee. Het dagelijkse leven vastleggen in foto's, oke dat lukt, maar tekst dat is dus niet mijn sterkste kant. Na een aantal malen teruggebladerd te hebben in Project 12 vond ik zelf toch ook wel dat er het eea mist in het album. Dus ik ga nog maar een jaartje door met het vastleggen van Cheyenne's (dagelijks) leven. Dit keer dus in de vorm van Project Life .
Elke week "verplicht" een journaling kaartje met tekst dat moet toch vol te houden zijn...
Op de foto de voorstelpagina, in de rechterhoek moet nog een portretfoto van Cheyenne komen. Ondertussen zitten week 1,2 & 3 op de foto's na ook in elkaar.
Ondertussen is Cheyenne zelf hier ook al mee bezig, maakt foto's en bedenkt ook dingen die er in het album verwerkt kunnen worden. (in 1e instantie had ze bedacht om zelf een Project Life te gaan doen maar met de komende examens en een project wat ze voor haar examen moet maken is dat niet echt handig.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen