Tussenevaluatie Project Life.

Ik ben nu 9 weken bezig met Project Life en ik moet eerlijk toegeven het valt niet mee.

Ondertussen al een paar keer mijn camera vergeten of ik had mijn camera wel bij me en dan vergat ik weer foto’s te maken.
En dan het wekelijkse uitzoeken van de foto’s, wat kan wel en wat niet, doe ik het verborgen of haal ik er een detail uit en hoe groot zet ik ze op mijn blog.

Daarnaast is er dus die journaling, man wat heb ik daar een hekel aan, je zult echt maar zelden journaling zien bij mij op een lay-out of in een minialbum. Maar goed die journaling hoort erbij, dus zit ik elke zondag hier op te zwoegen, probeer het dan ook zo beknopt mogelijk te houden.

Eigenwijs als ik ben, want de gedachte achter PL is het jezelf niet al te moeilijk maken en het simpel te houden, ben ik gaan borduren. 121 kaartjes heb ik de afgelopen weken zitten borduren (en daar komen er nog wel bij) en daar is me een tijd in gaan zitten. Maar ik wilde echt iets persoonlijks erin verwerken, voor mij is borduren de finishing touch op de pagina’s.

Over een paar weken nog maar eens een evaluatie over PL op mijn blog zetten, kijken of ik dan nog bij ben of al een enorme achterstand heb. Of ik het nog steeds leuk vind om te doen of dat ik ben afgehaakt!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen