Weekend in fotovlucht...

Vrijdagavond gingen we een bakkie doen bij oma Ans:
het tinnen servies in de kast
jeugdsentiment
het schilderij dat de toen 3-jarige Cheyenne voor opa Abs maakte.
(voor degene die het niet herkennen: het zijn spookjes)

zaterdag:
iets met Pythagoras
de wasmachine en droger maakte overuren

zondag:
foto's uploaden naar de externe harde schijf
laat ontbijt
tussen neus en lippen een moord oplossen ;-)
Ad krijgt wasinstructies!
scrappen, scrappen en nog eens scrappen...
ik ben geloof ik toe aan nieuwe sloffen
en zij aan nieuwe sokken...
weekenduitsmijter: de strijk!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's Het idee om zo een weekend vast te leggen.
    Ik heb nog een paar nieuwe pantoffels en een paar sokken liggen. Ook heb ik hetzelfde strijkijzer. Maar dat heb ik maar voor de show, want ik strijk niet zelf.
    Pssst Ad, verknoei die was, dan ben je er voorgoed vanaf.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL, dat hoop ik niet voor 'm. Ennu wij zijn hier voor gelijke rechten dus ook Ad moet kunnen wassen en strijken!

    BeantwoordenVerwijderen