Mijn roots...

Gisteren ben ik naar de Tong Tong Fair op het Malieveld in Den Haag geweest.
Op zoek naar mijn roots zal ik maar zeggen...






en als je fair zegt dan zeg je eten,

 
zeg maar gerust heel veel eten:
 
Sate Padang
Sate Ajam
Sate Kambing
Soto Ajam

Volgens de kenners is het erg lekker om te eten maar
jongens ik heb nog nooit zoiets geroken!
Ik kan zelfs niet eens omschrijven hoe erg dit stinkt....

En toen was er muziek:
Dangut Behind The Actors uit Bandung
(Indonesische popmuziek)

Tjendol Sunrise 
( Indorock van Nederlandse bodem)
Tot volgend jaar!



PS: ik ben opgegroeid met alleen de Hollandse keuken, 
vanochtend heb ik even gegoogeld wat ik heb gegeten...
 
OMG... kalfstong... en ... geit... help....





3 opmerkingen:

  1. *proest* sommige dingen moet je ook niet googlen! De fair ziet er trouwens wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Annemarie, hoe voelde het? Een beetje thuis of toch veraf. Er is eens een serie op tv geweest, die heette:"Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan". Het was een prachtige serie. Allemaal beroemde oude acteurs, die inmiddels allemaal overleden zijn. Het gaat over mensen die in Indonesie geweest zijn en een gemeenschappelijk geheim bewaren. Ik heb het boek. Helemaal in die stijl geschreven. Van Louis Couperus. Een must voor jou.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen