To do lijstje en Project Life.

Mijn lijstje met wat ik in de vakantie allemaal wilde doen slinkt al behoorlijk!

De granny's zitten aan elkaar en ik ben bezig met een
rand rondom te haken.

En dan Cheyenne's blanket daar ga ik iets aan veranderen,
kom ik in een ander blogbericht op terug.

Cheyenne's grote project is klaar op de afwerking na.

Lagen er niet 1 maar 2 minialbums om afgewerkt te worden,
no 1 is klaar en no 2 ligt nog te liggen! ;-)

En dan Project Life:

Tot en met week 27 is het klaar.

Week 28 en 29 zitten in elkaar op de foto's na.

Verder heb ik 3 albums gekocht


De kaft daar moet nog wat mee


alleen nog geen idee wat of hoe... 

wat ik wel weet is

hoe 29 weken in 2 albums eruit zien:

Met dank aan het Hollandse weer, want als het
elke dag mooi weer was geweest was ik nooit zo ver gekomen!

2 opmerkingen:

  1. Wow! Je gaat hard met je lijstje. Ik wou dat mijn lijstje zo hard krimpt.....
    Je project life ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je het niet opgegeven hebt, project life loopt helemaal bij! Knap hoor, en volhouden nu!!

    BeantwoordenVerwijderen