Vakantie


Het enige verschil is dat je niet naar je betaalde baan hoeft, voor de rest draait alles gewoon door!

Dus heb ik de afgelopen dagen heel wat afgesopt in huis, een verjaardag/diplomering gevierd, de puinhopen van het feestje opgeruimd en toch nog wat aan mijn betaalde baan gedaan!

Om nu te voorkomen dat de rest van de vakantie ook zo verloopt heb ik een to do lijstje gemaakt:

Minimaal 1 dag in de week iets “leuks” gaan doen. Op ontdekkingstocht door ons eigen land en die van onze  Zuiderburen. ;-)

Mijn granny deken afmaken, ik moet nog 5 rijen en een rand rondom haken.
Verder gaan met Yenne’s blanket.

Aan een nieuw haakproject beginnen, namelijk het haken van gordijntjes voor een poppenhuis. Nog nooit gedaan dus ik ben heel benieuwd naar wat een gepriegel dat gaat worden.

Mijn Project Life, tja ik loop zo’n 5 weken achter dus daar wil ik een inhaalslag mee gaan maken.

Er ligt nog een minialbum om af gemaakt te worden.

En dan het grote project waar Yenne mee bezig is, daar ga ik bij helpen zodat het op tijd af is.

Mijn blog bijwerken, de reacties lezen en beantwoorden en op mijn gemak de blog’s op mijn favo lijst lezen en reageren want dat is er behoorlijk bij ingeschoten de afgelopen weken!

De laatste 2 weken van mijn vakantie heeft Ad ook vrij, dus dan willen we nog weg, waarheen geen idee, hoelang geen idee…

Alhoewel de laatste week van mijn vakantie moet ik naar mijn betaalde baan, in de vakantie gaan we verhuizen, dus dat betekend uitpakken en inruimen voordat de kinderen weer komen.

Kortom druk, druk druk… ;-)

Zo en dan nu met de stofzuiger aan de slag, want ik krijg straks visite!


3 opmerkingen:

  1. en bovenal: geniet van je vakantie! Veel plezier met alle leuke dingen die je wilt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel en genieten doen we zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, die vakantie is al flink volgepland! Als je maar plezier hebt, dat is het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen