Cheyenne's blanket... part ...632...

Ik blogde er hier al eerder over...

Dapper ging ik door totdat het besef kwam...

Dat dit met deze kleine granny's een 10 jaren plan zou worden...

En ik had al de nodige fouten gemaakt...

Dus ging ik op zoek naar andere granny's...

Haakte wat voorbeelden...

En ze keurde ze goed... ;-)

Dus dit wordt het nu:


De inspiratie vond ik bij Petra

en de patroontjes komen voornamelijk bij Busy Bessy vandaan.

Nu nog op zoek naar DE manier om ze aan elkaar te maken!

5 opmerkingen:

  1. Zo een echt levenswerk dus! Ben benieuwd! liefs elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik dus ook. Door mijn Moeder van restjes wol gehaakt. Zo ging dat vroeger . Je kunt ze aan elkaar haken door van de steken rondom de vierkantjes alleen het achterste draadje te haken. Je krijgt dan aan de goede zijde leuke randjes. Je haakt dan wel stroken. Natuurlijk kun je ze ook aan elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Het probleem is dat ze niet even groot zijn. Ik moet eerst eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik wil ze het liefst aan elkaar haken.

      Verwijderen