Van hier naar daar en weer terug...

Samen met Cheyenne ben ik op pad geweest

We gingen shoppen in Antwerpen en scrappen in Zwevegem.

Maakte in Antwerpen hilarische dingen mee:

groepjes pubers waarvan er eentje heel spontaan riep:
Amai das een schone madam!
Hij had het vast niet over mij... ;-)

Of het gesprek met de kelner:
Dames gaan jullie straks terug naar Nederland?
Eh nee we gaan naar Zwevegem
Zwevegem, Zwevegem wat hebben jullie daar nu te zoeken....

Maar goed we reden dus naar Zwevegem
Checkte in bij de B&B en waren zo moe dat we
eigenlijk alleen maar op bed tv hebben liggen kijken.
( zo jammer dat we geen VTM hier kunnen ontvangen)

Na een heel lekker ontbijtje gingen we richting een school.
Een dagje croppen met Annick, Carolien, Katrien, Leen,
Isabel en nog veel meer dames.

Hebben we veel gedaan, tuurlijk niet!
We blijven Hollanders, meer beppen dan scrappen. ;-)
Er werden gesprekken gevoerd over inbraken,
zorgstelsel, identiteitskaarten (goh ben ik blij dat ik hier woon,
big brother is echt watching you bij onze buren)

Over een pot broodbeleg van de Albert Heijn die
kleiner is in Belgie dan bij ons terwijl het even duur is.

Over theaterbezoeken, over schatjes.
(geen idee waar het over ging maar als ik het goed heb begrepen
heeft Cheyenne geen inburgeringscursus meer nodig!)
over hoe kan het ook anders Toyboy Henk en de opblaaspop
langs de E 17.

Ik had mijn camera bij me,
maar bijna geen foto's gemaakt.
Eigenlijk niets voor mij,
maar wel eens een keer prettig.

Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar,
een nieuwe traditie, 1 keer in de paar maanden
een moeder/dochter uitje!

Cacao







1 opmerking: