Poeziealbum

ik was aan het rommelen in de boekenkast,
toen ik dit tegen kwam:

Haar poeziealbum, gekregen van mijn oma.

Niet omdat ze dat nou zo graag wilde.
Ze was drie maar omdat ik het zo leuk vond.

Hoe leuk vriendenboekjes ook zijn,
voor mij gaat er niks boven een poeziealbum.

Mijn vader heeft erin geschreven,
dat heeft hij bij mij niet eens gedaan!

 
Haar overgrootoma.
Blijft geweldig dat kriebelige handschrift!

En dan....

trommelgeroffel...

haar allereerste grote liefde:


Ze wist het zeker,
als ze later groot was
dan ging ze met hem trouwen!
;-)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog een poezie album van mezelf. Uitgeknipte plaatjes en zelf getekende kunstwerken. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zoiets weer terug te zien, heb er ook nog 1tje liggen

    BeantwoordenVerwijderen