Sjaal gehaakt die me doet denken aan vroeger!

Ik haakte dus een sjaal, wit zoals je ziet!
Had nog wat bolletjes over van een ander project.


Het is in principe de bedoeling dat ik 'm ga dragen,
maar ja dat denk ik wel vaker 
en dan loopt er iemand anders mee rond!


Maar goed waarom doet deze sjaal me aan vroeger denken

het is een 

ikwordaanmijnsjaaldichterbijgetrokkenenkrijgeenzoensjaal!

Ken je die?

Een 1e afspraakje midden in de winter,
's avonds schaatsen in de Merwelanden.
Na een uurtje even stoppen en uitrusten 

en 

dan 

de 1e

 ikwordaanmijnsjaaldichterbijgetrokkenenkrijgeenzoensjaal

dag mam ;-)

Om vervolgens hand in hand verder te schaatsen.

En wat er dan volgt kan alleen mij maar overkomen:
in het donker over iets heen struikelschaatsen
en plat op mijn gezicht te gaan!

Zo'n romantisch einde van een 1e afspraakje! 
   

1 opmerking: