Een kast vol herinneringen...

Een kast vol met fotoalbums, scrapalbums en ordners.
19 jaar herinneringen in een kast.

Veel heb ik bewaard, zoals

Overdrachtsformulier verlosafdeling naar kraamzorg.

Het krantenartikel over de koolmonoxidevergiftiging.
In het kort: als we waren gaan slapen hadden we het niet na verteld.
Cheyenne wilde absoluut niet thuis slapen dus gingen we 's avonds
om half 10 naar een vriendin om daar te gaan slapen.
Anderhalf uur later werd ik gebeld of ik zo snel mogelijk naar huis kon komen!
Politie en brandweer voor de deur conclusie
koolmonoxidevergiftiging bij de benedenburen.
Via de rookkanalen in ons huis terechtgekomen,
dus ook in ons huis gingen de melders loeien.

Stapels foto's zoals deze
 
of deze
met haar biologische vader.

Alles wat met haar vader te maken heeft heb ik bewaard.
Het is tenslotte een stukje van haar leven.

En als je goed kijkt links boven in de kast
dit album:

Technieken album van Pien's Atelier (tegenwoordig Pienuts)

Mijn favoriete pagina.
Foto gemaakt door Liesbeth.

Nog steeds leg ik heel veel vast voor haar door middel van
het Project Life en ook hier op mijn blog.
 Maar steeds vaker merk ik dat ze zelf de dingen vast gaat leggen.

Soms scrapt ze,
een andere keer schrijft ze erover.

Komt wel goed met haar
en herinneringen vastleggen!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen