Nieuwjaarsconcert Unilever.

Een paar weken geleden kreeg ik deze email van mijn broer:


Of we mee wilde...
De rest van het gezin keek me wat glazig aan
toen ik vertelde dat we hier dus heen gingen!

Ik vind namelijk dat je dit soort dingen
1 keer in je leven moet gedaan hebben.
Ook al ligt het genre je niet,
mopper je dat je waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd naar beneden haalt.
Dit is iets wat je gewoon een keer gedaan moet hebben!
(al is het alleen maar voor je moeder omdat het zo leuk is voor in het pl ;-))

Dus luisterde we voor de pauze naar nummers van Gershwin 
en na de pauze kwam Strauss voorbij,
met natuurlijk als afsluiter de Radetzky mars.

Het was leuk, het was cultuur snuiven,
het was een ijsje van Unilever eten in de pauze.
Voor herhaling vatbaar... daar denken we nog over na!








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen