Project Life, the story continues....

Afgelopen dinsdag zijn we er eens voor gaan zitten, zij en ik.
Want wat verwachtte zij nu precies.
 En hoe wilde ik verder  gaan met Project Life dit jaar.
 Monday Favorites de rode draad van 2012 dat stopte.
Maar ze wilde heel graag weer een rode draad door heel het Project dus gaan we voor een alternatief.

Monday Favorites word nu Monday Questions.


Het afgelopen jaar heb ik nogal wat moeten blurren, zowel foto's als tekst.
Ook dat gaan we veranderen geen foto's meer zoals deze:


Maar zoals deze:


Foto's die niet getoond kunnen/mogen worden op mijn blog gaan voortaan hidden.

En dan de journaling, die zag er vaak zo uit:


Deze vorm gaat helemaal verdwijnen en dit komt ervoor terug:


Meer het idee van een kleine agenda waarop de dingen staan die wel op mijn blog mogen.
Maar de kleine soms grote verslagen blijf ik wel schrijven, die horen er tenslotte wel bij.
Voortaan zullen die er zo uit zie:


of zoals linksonder:


Wel aanwezig maar niet meer zichtbaar.

Er gebeuren regelmatig dingen in haar leven wat je niet open en bloot het www op kunt gooien
of  foto's waar iemand op staat die liever niet op dat zelfde www terecht komt.
Dingen die ze wel verwerkt wil hebben in haar Project Life.

De basis word dit jaar kraft, dat word een hele uitdaging want daar werk ik normaal gesproken niet mee.
Het rood en zwart komen wel terug, want het blijven haar favoriete kleuren, maar niet meer zo uitgesproken.
Dit jaar is het de bedoeling om wat meer met pp te gaan werken.

En voor de rest zien we het wel hoe het gaat lopen, de 1e foto's voor dit jaar zijn al genomen.
Er staan al heel wat leuke dingen op de planning die we vast kunnen leggen maar ook het dagelijkse leven zal steeds weer terugkomen.

Kortom wij zijn er helemaal klaar voor! ;-)

9 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Het wordt vast weer een heel mooi project life! Ik ga het zeker volgen (en ook zelf beginnen aan een project life)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En wat leuk dat je ook een project life gaat doen!

      Verwijderen
    2. En ik ga het zeker bij jou ook volgen!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hihihihi, ik heb het dit jaar volgehouden dus dan moet het dit jaar toch ook lukken!

      Verwijderen
  3. Wat een moed heb jij. Je bent wel een volhouder. Het ziet er alvast fris uit. Even een foutje verbeteren bij:Monday question. Sorry hoor, maar dat noemen ze beroepsdeformatie. Daar zal ik wel niet meer vanaf komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, net een pitbull! ;-)

      Misschien ligt het aan mij maar ik zie niet wat er fout is.

      Verwijderen
    2. Oo, dank je wel! Het is nog maar een kladje dus dat scheelt.

      Verwijderen