Teigetje en Iejoor

 
Van kleins af aan had ze een liefde voor Winnie en zijn vriendjes.
Ze was zo blij toen ze en echte Winnie knuffel kreeg.

Hij ging overal mee naar toe:

Zoals hier naar Blijdorp.

Winnie verblijft ondertussen al heel lang in een kist.
Maar de liefde voor Winnie en zijn vriendjes is er nog steeds,
alleen niet meer zo voor Winnie

Maar voor Iejoor en Teigetje.
Lekker stel die twee, echt elkaars tegenpolen!
Op het internet kwam ze een gehaakte Iejoor tegen
en een Teigetje, of ik....

Tja als je aan een patroon kunt komen 
dan wil ik wel een poging wagen.
Ze vond de patronen op Etsy.
Gelukkig kon het met de creditcard betaald worden
en een kwartier later zaten de patronen al in mijn mailbox. 
 


Ben begonnen met vertalen van het 
Engels naar het Nederlands.
Hoewel het een heel duidelijk patroon is
vind ik het toch prettiger om het 
er in het Nederlands bij te hebben!



Afgelopen dinsdag zijn we naar de Egel gereden.
Op 1 kleur na is alles in huis.

Dus als jullie me missen...
weet je wat ik aan het doen ben!
;-)











1 opmerking:

  1. Zal het nu lukken? Ik krijg maar geen bericht verzonden.
    Ik wil zeggen dat ik het schattig vind, dat je Iejoor en Teigetje voor Cheyenne gaat haken. Ik ben ook helemaal weg van Winnie en consorten. Ik vind Iejoor geweldig. Wil er ook best een. Als we in Augustus naar Spitsbergen gaan, hoop ik een lief ijsbeertje te vinden. In dit oude lijf schuilt namelijk stiekem nog een klein meisje.

    BeantwoordenVerwijderen