Beauty and the Beast Antwerpen.

In juli 2006 namen mijn broer en zijn toenmalige vrouw Cheyenne mee naar de musical Beauty and the Beast.
's Nachts om 1 uur belde ze me op hoe geweldig het was geweest en of ik ook een keertje met haar mee wilde want dit moest ik gezien hebben. Ik hield de boot af want hoewel ik theaterbezoeken erg leuk vind, heb ik een probleem. Ik kan namelijk heel moeilijk stil zitten, na een half uur begin ik al te draaien en te wiebelen wat nou niet echt prettig is voor de mensen om mij heen.



Maar goed lang verhaal kort, ze kreeg me toch zover en in april 2007 gingen we naar de allerlaatste voorstelling in Antwerpen!
Ze had gelijk het was geweldig....
Tijdens het slotapplaus werden er heel veel foto's genomen door het publiek,
normaal gesproken hou ik hier niet van, maar haar:
mam wil je alsjeblieft....,
kon ik niet weerstaan!