Normaal gesproken

hadden er al blog berichten gestaan op dit blog over

dit:

de vooruitgang van dit:
of mischien wel dit:
waar dan dit weer uit voort komt:
Maar helaas dit zijn foto's van mijn oude blog!

Alles staat op een laag pitje op het creatieve vlak.
Sinds december heb ik regelmatig pijn in mijn armen,
begin februari werd het zo erg dat ik bijna out ging.
Na een bezoek aan de huisarts bleek dat ik
zoals dat in de volksmond heet 2 tennisarmen heb!
Tja wat zal ik er verder over zeggen.....

Ben gewoon aan het werk,
het huishouden doe ik in een lager tempo.

Het haken blijft in ieder geval nog een poosje liggen,
maar met in het vooruitzicht een albumtrack
heb ik het scrappen wel weer op gepakt.

En wat de toekomst gaat brengen
ach dat zien we dan wel weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen