O help en nu?

Ik heb dus geen groene vingers, planten verzorgen bestaat voor mij uit elke week een plons water geven en dat was het wel. We hebben achter een enorme tuin die onderhouden wordt door de gemeente. ;-)
En een hele kleine voortuin waar ik later op terug kom.

Nu is er hier in het gehucht een project gestart Eetbaar Alphen en je kunt gratis van de gemeente een bak krijgen met aarde waar je dan van alles in kunt laten groeien en bloeien. De kinderen uit de straat hebben allemaal zo'n bak in de speeltuin en er bleef er eentje over of ik 'm wilde.... nou eigenlijk niet!

Maar goed lang verhaal kort sinds vorige week ben ik de eigenaar van een postzegel moestuin.
De buurman was zo aardig om er alvast 4 aardbeien plantjes in de zetten en zelf hebben we er het een en ander aan kruiden in ge.. eh..hoe noem je dat eigenlijk,, laten we het er maar op houden dat als alles gaat groeien en bloeien we uit eigen tuin, wortels, sla, pepers en wat kruiden kunnen eten.










 Met dank aan Yenne voor het maken van de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen