Dit blog nieuw leven ingeblazen!.

Een losse opmerking van iemand en een bezoekersaantal dat op dit blog hoger is, terwijl hier niets meer gebeurde, dan op mijn nieuwe heeft me doen besluiten om dit blog weer nieuw leven in te blazen en mijn nieuwe blog definitief te verwijderen.

Dus maakte ik de afgelopen dagen aanpassingen op dit blog,verwijderde oude berichten en maakte wat nieuwe berichten. Importeerde de berichten van mijn nieuwe blog naar dit blog. (heel gemakkelijk als je door hebt hoe het werkt ;-)).

Heel eerlijk, zelf heb ik ook meer met dit blog dan met het nieuwe. Waar aan het heeft gelegen geen idee,
denk puur gevoelsmatig. Maar goed les geleerd en vol goede moed gaan we weer verder! ;-)


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk, niets zo leuk als een nieuwe start!

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd...

    (Kom gezellig alleen vandaag spammen op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa zeg!

    En ik maar denken: ik zie maar niks van Annemarie... Zou ze nou toch gestopt zijn met bloggen?!

    Ik heb je gemist!!!

    Ben nu gelukkig weer helemaal bij... (Wil je me de volgende keer alsjeblieft waarschuwen als je van blog verandert :-S)

    BeantwoordenVerwijderen