Vlak voor de vakantie

kwam er een telefoontje...
Of ik tot aan de zomervakantie wilde invallen op een andere school, ik twijfelde geen moment.
En zo stapte ik de volgende dag in de auto naar een school over het spoor.

Ligt heel gevoelig hier in het dorp

het spoor over...

Waarom... geen idee...

Maar goed ik dwaal af.

Wat begon als invallen op een andere school is nu een complete overstap geworden.
Ondertussen is het niet 1 school meer maar 2 en nog een klein stukje verantwoording over een 3e school.
Zo vlak voor de vakantie was het meer een noodgedwongen de boel draaiende houden,
na de vakantie begint het echte werk en ik heb er zo'n zin in!

Voor nu werkte ik de administratie bij  en veranderde het een en ander omdat ik dat prettiger werken vind.

Voor.

Na. (de oranje mappen worden nog vervangen door witte)

En na de vakantie ga ik 4 dagen per week hier heen:


het spoor over...

;-)

4 opmerkingen: