Projecten afgemaakt!

Zoals te verwachten vond ik onafgemaakte (scrap)projecten.
Drie om precies te zijn, valt mee toch...

Project 1:
 minialbum van Pienuts toen nog Piens Atelier.
Het is er eentje van het scrapweekend in 2011.

Project 2:
mimialbum dat ik maakte ter gelegenheid
van de 70e verjaardag van mijn moeder.



Project 3:
een travelalbum van Pienuts.
Deze lag er nog niet zo lang en heb ik de afgelopen dagen
zover in elkaar gezet dat alleen de foto's 
er nog maar ingeplakt hoeven te worden.
Binnenkort te zien met foto's!

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jouw advies, 2 uur gaan zitten en het komt weer terug en Voila....

      Verwijderen
  2. Amaai,dat ziet er veel werk uit, wel heel mooi,dit is iets wat ik ook ooit nog eens zou willen doen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen