TSO projectjes.

Wat me opviel op mijn nieuwe werkplek dat er heel veel buitenspeelgoed is.
Daarnaast veel spelletjes en puzzels voor het binnen spelen, 
maar op creatief gebied liggen er alleen stiften en kleurplaten. 

Tja toen ging het kriebelen want dat kan in mijn ogen echt niet!
Dus ging ik shoppen, zo leuk shoppen met geld van een ander. ;-)

Ging ik op zoek tussen mijn eigen spullen en spaarde alvast lege dozen.






Daarnaast kreeg ik van mijn tante ook nog kralen en een zak met vilt, 
Joke nogmaals bedankt!

En dit gaan ze o.a mee maken:
 Minialbum van diaraampjes.
Notitieboekje
Gelukspoppetje.

3 opmerkingen:

  1. Echt heel leuk die spulletjes,zeker dat fotoalbumpje vind ik heel leuk, hoe heb je dat gedaan? Wil ik thuis ook eens proberen met de kies. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal een werkbeschrijving voor je opzoeken, de basis zijn 2 diaraampjes.

      Verwijderen