De kop eraf.

Zo dat was een drukke week, afgelopen week.
Mijn nieuwe werkplek is niet alleen een uitdaging het is ook een stuk verder van huis.
Voorheen hoefde ik alleen maar naar een stukje verder in de straat sinds maandag pak ik de auto om naar de andere kant van het gehucht te gaan. In principe is het te fietsten maar ik heb geen zin om bezweet aan te komen, of helemaal verregend of... of... excuses genoeg! ;-)

Vandaag eindelijk wat tijd om mijn blog te updaten met foto's van de afgelopen week:

Workshop van Rob Doolaard, in Blijdorp.



 De laatste foto's zijn backstage genomen bij het Oceanium.

Verder ging Ad afgelopen donderdag naar 100 jaar Militaire Luchtvaart in Nederland
en hij maakte daar de volgende foto's:


Begin van de week stond de postbode voor de deur met een pakketje:
Hoe leuk is dit... nogmaals bedankt Regina!

Komende week is weer erg druk, dit jaar doe ik mee met Week in the Life van Ali Edwards.
Maar daar over later meer.

Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen