Ik ben er nog....

maar het is druk, ik kan me niet herinneren dat ik het zo druk heb gehad.
Van drie dagen naar vier dagen werken en ook al ben ik niet de hele dag op de werkvloer,
thuis gebeurt er heel veel aan onder andere administratie, planningen, en draaiboeken maken.

Er liggen een kleine honderd foto's om verwerkt te worden. Een aantal voor het Project Life voor onze Yenne, de foto's van Week in the Life zijn binnen en ik moet nog een minialbum in elkaar zetten.
Het is een cadeautje en had vorige week al af moeten zijn.....

Dan staat de naaimachine klaar voor gebruik, onze Yenne is nu 20 kilo afgevallen (ben zo trots op haar)
en sommige kleding zakt van haar k**t, dus daar moet ik wat aan gaan doen.
Ik heb iemand beloofd om wat te haken, er liggen nog 3 haakprojecten die nog afgemaakt moeten worden.
Dat gaat ook tussen neus en lippen door!

Maar weet je, het kost me geen energie op het moment, het levert me alleen maar nieuwe energie op zo druk bezig zijn. Natuurlijk ben ik moe als ik 's avonds mijn bed in rol maar de flow waar ik nu in zit voelt zo goed!
Ik heb een aardige balans kunnen vinden tussen gezin, vrije tijd en werk.

De anders zo opgeruimde tuinkamer ziet er ondertussen zo uit:




Voor mijn doen een chaos...

Fijne zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten