Week in the Life 2013.

Dit jaar toch maar eens besloten mee te doen aan Week in the Life van Ali Edwards.
Onze doordeweekse alledaagse dingen en het weekend zullen er over een paar jaar waarschijnlijk heel anders uit zien dan nu. En dan is het natuurlijk leuk omdat dan terug te zien.

Afgelopen zondag begon ik met de voorbereidingen en de titelpagina.




Vandaag kwam het album binnen en extra hoezen.


Eigenlijk ben ik niet zo van het roze, maar deze kon ik niet weerstaan.


Wel zielig voor Ad want die zijn week zit nu ook in een roze album!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar je uitwerking. Ik zou het album ook niet kunnen weerstaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd! Ik vind dat project van Ali erg leuk, maar omdat ik al een Project Life album maak, vind ik dit iets te veel van het goede. Denk dat ik het volgend jaar wel ga doen, en dan elk jaar van een andere maand. Alles samen in een album, geeft dat vast een leuk beeld over een paar jaar van hoe onze dagelijkse dingen veranderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen