In balans.

Een ding heb ik geleerd van mijn bijna burn-out in 2010,
hoe belangrijk het is de balans te vinden tussen gezin, vrije tijd, werk en huishouden.
Valt het mee? Nou eerlijk gezegd niet altijd, soms ga ik over mijn grens,
net als zoveel anderen.

Nog een kleine maand en dan is de verhuizing van mijn moeder achter de rug,
1 school minder om naar toe te gaan op het werk en zijn de informatiedagen
van de nieuwe opleiding van onze Yenne ook achter de rug.

Ga ik werken aan een nieuwe balans,
maar voor nu ziet er ongeveer zo uit:
's ochtends hou ik me bezig met het huishouden
en het werk wat ik thuis kan doen.
Dan in de auto richting een of meerdere scholen.
Als ik thuis kom rond de administratie af en eventueel nog wat
telefoontjes en mailtjes.
Dan koken, keuken opruimen en dan plof ik
op de bank, Thuis kijken en daarna het liefst
nog iets op SyFy, 13th street of TLC.

Ondertussen ga ik verder aan een aantal projecten:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen