Kerstpakketten Verhaal.

Afgelopen dinsdag kreeg ik een telefoontje... of ik .... misschien...
Tuurlijk wilde ik dat!
40 kerstpakketten moesten er opgehaald worden in Ede.

Dus stapte ik donderdagochtend samen met Ad in de auto,
hij was zo lief om mee te rijden en te helpen met sjouwen.

Op de heenweg werd het bijna een drama,
tijdens het ritsen maakte de auto voor mij een inschattingsfout.
Gelukkig kon ik een aanrijding voorkomen door de auto de berm in te sturen.

Met dank aan de attente vrachtwagen chauffeur en
de oplettende automobilisten achter hem.
Zij zorgde ervoor dat ik weer in kon voegen zodat ik niet in de vangrail terecht kwam.

Maar goed 40 kerstpakketten in je auto ziet er zo uit:


 En zo ziet de inhoud eruit:


 Gelukkig maar dat het op de heenweg gebeurde,
denk dat de theeglazen het gehobbel in de berm niet hadden overleefd.

1 opmerking: