Hallo januari....

Pfft, wat was het druk de afgelopen weken, nog 5 dagen en januari zit er op.
Er gebeurde heel veel, de eerste 4 weken van 2014.
Zo was daar mijn laptop, die het steeds slechter ging doen.
Ondertussen heb ik een nieuwe waar ik heel blij mee ben,
al snap ik er af en toe nog helemaal niets van!

En dan was er het werk, dat slokte de afgelopen weken heel veel tijd op!
Zoveel tijd dat er regelmatig aan mij werd gevraagd of het misschien een idee was om te stoppen met wat waar ik mee bezig was want het was al tien uur 's avonds.
Ik maakte iets mee op het werk wat ik eigenlijk niet meer hoop mee te maken.
Je leert ervan, het is goed voor je persoonlijke groei, maar leuk was het echt niet.
Bovenstaand boek heb ik maar weer eens te voorschijn gehaald, kocht het lang geleden na een cursus
als naslag werk en ik moet zeggen het heeft zijn geld al opgebracht.
 Na lang twijfelen kocht ik deze kleuren garen voor mijn CAL deken. Toen kon ik weer niet kiezen welke kleurencombinatie ik het mooiste vond. Ondertussen ben ik er uit en ben ik bezig met 2 dekens
1 van de CAL en de ander een vergelijkbaar patroon.

Dan was er nog de allergietest van onze Yenne, altijd weer spannend zo'n test.
Maar de uitslag was goed, geen reacties, dus helemaal blij!
Kortom januari was en is druk....

1 opmerking:

  1. Klinkt als een best wel heftige maand. Hopelijk wordt in februari alles weer wat rustiger!

    BeantwoordenVerwijderen