Het was lang geleden...

dat ik een zaterdag had waar ik geen administratie hoefde weg te werken of
andere zaken die met het werk hebben te maken moest doen.
 Gewoon een zaterdag met tijd voor mijzelf en het gezin.

Niet dat ik klaag want ik heb het ontzettend naar mijn zin op het werk,
3 verschillende scholen, 3 verschillende teams en kinderen, heel veel kinderen.

Gewoon een zaterdag waar niets moet en alles mag!

 Tijd om door tijdschriften te bladeren...
Als we dan geen tijd hebben om naar Antwerpen te gaan,
 halen we een stukje Antwerpen in huis.
Lunch
Tja.....
Verdwaalde bloemetjes tussen de kiezels en de schutting.
Met Yenne naar het tuincentrum.
Ad probeert Jace te borstelen...

Lellebellen bij de voordeur.
Nooit gedacht dat ik hier nog eens dagelijks zakjes uit zou halen...
Wel opletten Yenne...
 Het lijkt wel zomer!
Stukje natuur midden in de wijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen