De tijd vliegt!

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen, mijn blog schoot er helemaal bij in.
Heel eerlijk ik heb het bloggen niet echt gemist, maar op verzoek weer eens een berichtje!
Foto's van mijn aai-phone met wat er de afgelopen weken is gepasseerd.

Tijdens het uitlaten van Jace wat mooie plaatjes geschoten.
Oma Ans kwam op bezoek en een herfstig gevoel.
We kochten een grill en Ad hield zich maar weer eens bezig met het terras.
Was er tijd om te genieten van grote glazen thee en werd er druk gewerkt aan de albumtrack.
Uitrusten mer Jace na het werken en met Regina genieten van een aardbeiengebakje.
Met Regina en Brigitte naar de Vlaamse scrappers voor de albumtrack.
Pakte ik het haken weer op en de mannen stoeien wat af.
Ging ik naar de kapper en blijven de Hollandse uitzichten met koeien geweldig!

En als afsluiter:




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen