Project Life of Book of Me 2015.

De afgelopen jaren scrapte ik een aantal Project Life albums voor Yenne.
Vorig jaar was ik er klaar mee en nam zij het over, ik was er klaar mee elke week een spread te maken. Eerlijk gezegd heb ik vorig jaar sowieso weinig gescrapt, verder dan de albumtrack en een instagramalbum over 100 Happy Days ben ik niet gekomen. En toch begon het eind november weer te kriebelen, ik miste het gevoel van papier tijdens het uitzoeken in mijn handen, bezig zijn met foto's en embellishments.
Na enige twijfel besloot ik een December Daily te gaan maken. De hoezen daarvoor zijn uitgezocht en de foto's gemaakt. Zelfs de journaling is geschreven en uitgeprint. Het is nu wachten op de foto's die binnenkort op de mat vallen zodat ik met het album aan de slag kan.


Het werken aan mijn December Daily is mij zo goed bevallen dat ik dit jaar weer met Project Life in combinatie met Book of Life 2015 aan de slag ga. Hoezen zijn er nog genoeg en papier is aangeschaft, nu nog op zoek naar een mooi album.
Het wordt geen album met een wekelijkse spread maar go with the flow. De momenten scrappen die dit jaar voor mij en mijn gezin belangrijk zijn. Yenne wordt 21 en ik wordt kuchvijftigkuch, Ad viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum op het werk, zijn we aan het eind van het jaar 12,5 jaar getrouwd en er komen hele leuke gebeurtenissen aan die ik hier niet zo maar kan neerzetten.

Ben begonnen met een eerste opzet van de startpagina, ben het er alleen nog niet helemaal mee eens.
Ik zie het wel, just go with the flow.

Wil je meer weten over Project Life: klik
Book of Life 2015 is een Facebookgroep en vind je hier: klik

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen